Heineken HR optimaliseert digitaal beheer van personeelsdossiers met Xtendis

Bij Heineken Nederland B.V. werken circa 5.500 mensen. De totale personeelsadministratie wordt verzorgd door het HR Shared Service Center (HR SSC).

Veel van de personeelsdocumenten die door dit Center worden verwerkt, zijn afkomstig van één van de decentrale HR Support-afdelingen die zich op de zeven verschillende locaties van Heineken bevinden.

Heineken HR heeft haar oplossing voor het beheer van digitale personeelsdossiers vervangen door document management systeem Xtendis.

Download de case study en ontdek hoe bij Heineken Human Resource:

  • de exploitatiekosten zijn verlaagd;
  • het verwerkingsproces efficiënter is ingericht;
  • er geprofiteerd wordt van de koppeling met SAP;
  • dossiers en documenten optimaal toegankelijk zijn; 
  • per gebruiker de toegang tot documenten wordt ingesteld.

Download casestudy Digitaal Beheer Personeelsdossier

Lees meer over hoe Heineken met de inzet van Xtendis onder meer de exploitatiekosten heeft verlaagd en het verwerkingsproces efficiënter heeft ingericht.

heineken-1