Alle cliëntgerelateerde documenten met één druk op de knop opvraagbaar

Veel tussenpersonen gebruiken het digitaal archiefsysteem Xtendis voor het digitaal archiveren van klantendossiers. In deze dossiers bewaren zij alle documenten, dus zowel de inkomende als de uitgaande correspondentie, e-mails, polissen en eventuele schadedocumenten. Deze documenten kunnen worden teruggezocht met zowel de klantgegevens als de polis- en schadenummers.

Het digitaal archiefsysteem Xtendis kan worden gekoppeld met andere systemen. Hierdoor heeft iedere klant dat staat geregistreerd in het betreffende systeem automatisch een dossier in Xtendis

Dankzij digitale dossiers prima voldoen aan Wft

Assurantietussenpersonen verkopen verzekeringen aan hun klanten. Zij moeten bij het verlenen van hun diensten rekening houden met de Wet op het Financieel Toezicht (Wft) de opvolger van de Wet Financiële Dienstverlening (WFD). Deze wet verplicht de intermediair om de klanten goed te informeren. Bovendien stelt deze wet eisen aan de betrouwbaarheid en integriteit van de tussenpersoon en zijn dienstverlening. Digitale dossiers zijn hierbij een uitstekend hulpmiddel.

Vraag nu direct informatie aan!

Binnen één dag ontvangt u vrijblijvend meer informatie over de voordelen van digitaal dossier met Xtendis.