Wil je ook al jouw bedrijfskritische informatie in één systeem?
Nazorg en helpdesk
Direct beschikbare hulp
Als het project eenmaal is afgerond, houdt Expansion een vinger aan de pols door middel van nazorg en via de Expansion helpdesk & technische support.
- Optimalisering van een werkend systeem. De nazorg begint zodra DMS Xtendis bij een organisatie in productie is gegaan. Nazorg kan worden gezien als het optimaliseren van het in productie genomen systeem. Naarmate Xtendis verder wordt geïntegreerd in de bedrijfsvoering, kunnen echter ook nieuwe wensen opkomen. Ook de wensen die buiten de scope van het initiële project vielen, kunnen in een nieuw project worden opgepakt. Het reageren op dergelijke nieuwe wensen is eveneens een onderdeel van de nazorg. Beiden partijen kunnen hiertoe het initiatief nemen.
- “Hulp nodig?” Geen zorgen, al meer dan 25 jaar lang maken klanten gebruik van onze helpdesk en technische support, die bereikbaar is op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur of via onze online helpdesk portal. Op alle vragen en problemen, van de vooraf aangewezen medewerkers met kennis van Xtendis, wordt door de helpdesk gereageerd, van gebruikersvragen tot specifieke technische supportvragen.
Elke binnenkomende vraag wordt geregistreerd in onze online helpdesk portal, waarin voor beiden partijen het verloop, de oplossing en de beantwoording worden bijgehouden. Hierdoor wordt de geschiedenis van elke vraag geregistreerd en is de stand van zaken bij een volgende vraag van dezelfde klant exact bekend. Dit creëert duidelijkheid zowel bij de klant als in de communicatie tussen de klant en Expansion.